دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان رضوی تا کنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است غفلت از حساب کشی، آدم را گرفتار حسابرسی دیگران می‌کند واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی
سرخط خبرها

کشف راز جسدی داخل فرغون

  • کد خبر: ۱۱۶۱۸۸
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کشف راز جسدی داخل فرغون
چندی قبل کشف جسد مرد جوانی داخل گونی در شهرک صنعتی شمس‌آباد (اتوبان تهران- قم) به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و بازپرس دادگاه عمومی فشافویه اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد پسری حدوداً ۲۰ ساله داخل گونی سفید در بسته مواجه شدند. طناب سبز رنگی دور گردن مقتول پیچیده شده بود و حکایت از آن داشت پسر جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است.
در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، مشخص شد که مردی جسد را داخل فرغون قرار داده و آن را رها کرده است. دوربین‌ها نشان می‌داد که مرد فرغون به‌دست از کارگاهی در همان اطراف بیرون آمده است.
تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند متهم متواری را شناسایی و دستگیر کنند.
مرد جوان در تحقیقات اولیه منکر قتل بود، اما در مواجهه با مدارک و شواهد پلیسی به جنایت اعتراف کرد: با مقتول در یک کارگاه کار می‌کردیم. روز حادثه مشروب خورده بودم و حال خوبی نداشتم با مقتول دعوایم شد و ناخواسته او را به قتل رساندم. جسد را داخل گونی قرار داده و با فرغون از کارگاه به بیرون منتقل کردم و خودم هم دیگر به کارگاه نرفتم.
با اعتراف متهم جوان، او به زندان منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->